понедельник, 30 сентября 2013 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:


 перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
 вчителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
 зміст;
процес ;
результати;
навчальне середовище.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;

Я дійсно відкрила для себе багато нового стосовно цього питання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий